Evet kızlar anca yazmaya fırsatım oldu 40+3 te bebeğim gelmeyince sezwryan olmak istedim artık develer hastanesine gidiyordum normalde ama baktım durulacak gibi değil gittim özele iyi ki de gitmişim korkulacak hicbirsey yok aslında belden vurulan iğneyi hissetmedim bile 45 dk içinde hersey oldu bitti zaten hemen ağrı kesiciler serumla yapılıyor ilk kalkistada zorlanmadı benim için zor olan kansızlık vardı bende ve hastane fazla yattım kan takviyesi yapıldı bebeğim kuvezde çünkü enfeksiyon çıktı karnımda ama olsun az kaldı kavuşmamıza sormak istedikleriniz varsa cevaplarım biraz karışık yazdım kusura bakmayin