Kızlar 23+4 haftalığım ve heralde kanda ve idrarda enfeksiyon var. Doktor infex sabah akşam antibiyotik yazdı ve 1 kulanımlık morul şaşe.
İkisi bir kulanilabilirmi? Yoksa bugün şaşe yarin antibiotige mi basliyim. Doktoru aramiştim maalesef kendisi çıkmıştı soramadim.