Hs20 minikmelek1311 bizim 3 yaşında abimiz var herseyimiz var şükürler olsun sadece hastane çıkışı ve kışlık bı kaç kıyafet Alicam ama daha hiç bişey almadım Eylül gibi alçak inşallah hepimiz sağ salim alalim inşallah kucağımıza 🥰