Adet sancisi gibi kasiklara girip 5 10 dk çıkmayan ağrı ağlıyorum bile o sancida çatı kemiği agrisi çok fazla rahim agzi yetersizliligi var 2 gün önce gittim 37 m dedi ama alttan ölçüm yapmadi bebek baş aşağı ve 2 3 hafta onden gidiyor dedi ama hiç rahat bi gebelik geçirmiyorum 4.gebeligim bide şimdi yine doktora gitmek istemiyorum yoruldum gercekten 😒😒😒 bu durumu yaşayan var mı biri beni rahatlatsin kizlar