turkeri-canan Narkozu kaldıramaz demişsiniz de. Böyle birşey yok hanımefendi yetişkin narkozu verilmeyecek zaten 4 yaşında ki çocuğa. Yani bunu zaten mutlaka birçok doktor her gittiğiniz de söylemişlerdir. Vücudun herhangi bir yerinde enfeksiyon varsa bu sürekli çocuğu hasta eder ve ateş yapar eee ateş yapınca haliyle havale geçirir sürekli o çocuk tabikide. Şuana kadar havale sebebiyle belki kalıtsal rahatsızlık olmamıştır ama bu ileride veya bir sonra ki sefer olmayacağı anlamına gelmiyor. Narkoz öyle önüne gelene istediği kadar verilmiyor o çocuğun kaldırabileceği kadarını kilosunu boyunu yaşını hesaplayıp veriliyor.Yani kaldıracağı kadarı veriliyor. Biran önce ailenin Çocuk Nörolojisine başvurması gerekiyor. Vakit kaybetmeden geniz eti ve bademcikler alınması gerekiyor ki çocukta rahat etsin. Bu narkozun nasıl olduğunu aile bilmediği için boşuna pinpirik yapılmış.Siz aileye anlatın bu yazdıklarımızı ve tek çaresi en Kısa sürede bu yazdıklarımız.Allah’ın izniyle o işlemler sonunda artık vücutta enfeksiyon olmayacağı için ateşlenme de geçirmez havale de olmaz . Ha ileride başka sebepten ateşlenir ama en azından artık havale geçirmez.Havale sonucu kardeşimi kaybettim ben .Lütfen aslını astarını bilmediğiniz şeyler yüzünden çocuğun tedavisini geciktirmeyin.Mesela hemen pazartesi götürebilirsiniz.Allah’ın izniyle iyileşir 🤲🏻