Ben psikolojik olarak kendimi sezeryan doğuma hazırladım. Normal doğum beni çok geriyor, şimdiden elim ayağım buz kesiyor. O an, kendimide bebegimide tehlikeye atmak istemem. Tabi ki her doğumun zorluğu var. İçimizden bir can çıkıyor sonuçta. Ama ben kendimi sezeryana uygun görüyorum. Sonrasında oluşacak olan zorluk her ne ise, beni normal doğum kadar korkutmuyor. Belkide daha zor olacak Allah’ın işi hiç belli olmaz. Ama işte insan hangisine kendini hazır hissediyorsa ona yönelmeli.