Arkadaşlar merhaba mima xari bebek arabası kullananlar,veya kullanıp memnun kalıp kalmayanlar yorum yapabilirmi genel olarak nasıl? Travel sistem gösterişli ve havalı bir bebek arabası istiyorum. İçinde bebeğin rahat etmesi de çok önemli ✅ Kabin boy candırcılar ve ona o kadar para verilirmiciler lütfen yorum yapmasın çünkü yeri gelicek kum da bile kullanacağım ben bu arabayı 😊 Baston ve normal bebek arabalarını hiç beğenmiyorum. Mima ve Stokke arasında kaldım yorumlarınızı bekliyorum 🤩