TeoMom canım üsten herzaman farklı çıkıyor, rahat olmak için bidahki randevunda alttan muayene etmeye rica et😘 ve bu çalışma konusunu doktoruna daniş bence. Ama bana kalsa yürüyüşünude yap gezmenide yap, sabah aksam yatsan kilo alirsin o da iyi bişey değil.. sonuçta riskli bir durumun yok