Canankk Selamlar, 26+6 ikiz gebeyim. Kasılma ve toplanmayı nasıl anlarım, normal hareketlerden nasıl ayırırım anlatabilecek var mı? Tesekkur ederim 🌸
Kedilivebebelilili Canankk olunca anlıyosun zaten , sizin haftaniza göre henüz erken 🌼 ( nasıl anlatılır bilmiyorum çocuk bir yere toplaniyo karnın sertlesiyo )
Soruyorumm Canankk kasılmada karnın taş gibi semsert oluyor bebek toplanmasında da bebek sağ da ya da solda bazen de ortada tümsek oluşturuyo gözünlede görüyosun elleyince de anlıyosun
Deleted4445656 Canankk valla bende sertleşme sanıyordum meğer kasılmalarım varmış hemde 65-70leri bulan şans eseri öğrendik direk yatışım yapıldı 3gün iğne ilaçlar azalttılar şimdilik 26.haftadaydım bundan sonra yatış istirahat verdiler dikkat etmekte fayda varmış
Benimennembirmelek Canankk cnm benim ilk gebeliğim nasıl anlatılır bilmiyorum anlatılmaz bişey sen onu ayırt edersin ztn
Soruyorumm Vicibici yok ama kasılma olunca aldığım nefes yetmiyo karnım çatlıcak gibi geriliyo hatta kaşınmaya bile başlıyo
Canankk Deleted4445656 ben de boyle deneyimler okudum bıraz tedirgin oldum dogrusu. ikiz oldukları ıcın sagda ve solda hıssettıgım bazı hareketler var sertleşme gibi ayırt edemiyorum. İnşallah saglıkla kavusuruz miniklerimize 🌸
Minigim38 Bazen benimde sertlesmem oluyor bebegim bi tarafa toplanıyor karnım patlayacak gibi oluyor nefesin kesiliyormus gibi o an karnımla oynuyorum biraz yürüyüş yapiyorum bir zaman sonra düzeliyor. Bunun icin hastaneye gitmedim ama daha da ilerlerse gitmeyi düşünüyorum sanırım vücudumuz doguma hazırlıyor kendini 29 haftaligim bu arada
Canankk Minigim38 inşallah onemlı bır sey degılr. Burda okudugum bırkac yazıdan tedirgin oldum ayırt etmek zor sanırım. Saglıkla kavusalım miniklerimize ınsallah 🌸
Qnl Hayal_63 bende de yarım saat çnce oldu :( neden öyle erken oldu anlamadım benim riskli hamilelik korktum açıkçası bende 16 haftalığım
_edakrsu22 Birşey dicem karnın şiş ve sert olması normal değil mi yada bebeğin oldugu tarafın daha sert olması sonuçta hamileyiz ve karnimizin içinde benim karnım sert ne bilim bebeğin olduğu taraf toplanması falan bana normal geliyor sorun bende mi
zeynepikra_61 Canankk Anlamamak inan mümkün olmuyor öyle bir sertlesiyor ki bebek değilde taş varmış gibi oluyor 🤷🏻♀️