Raflesya Papatyaa_1 Aminn canım inşallah Ultrasonda bebeği de gördünüz mü ben göremedim doktor da göremedi belki hafta hesaplaması yanlıştır falan dedi.Pazartesi tekrar gideceğim bakalım inşallah görürüm sağ sağlim kavuşalım💕
Papatyaa_1 Raflesya bana acildeki hemşire gösterdi ama tam anlayamadım bak kalbi atıyo felan dedi küçücük bişey görünüyodu ama bebek şekli gibide değildi yani sanırım tam bebek şekli görmek için daha erken🤔