Beyaz01 ben dün 6hafta6 günlüktüm aynı şey oldu bazen günlük pete bazen peçeteye kahverengi leke geldi ama bazen iplik gibi pıhtıda geliyordu acile gittim tedbir amaçlı yatırdılar progestan düşük önleyici ilaca başlattılar. Dün kalp sesinide duydum doktor kanama alanı göremedim ağrın yoksa sıkıntı yok dedi dinlen ağır kaldırma dedi haftaya perşembe randevum var yinede ister istemez stres sıkıntı oluyo bebeğe zarar olur mu düşük olur mu diye ☹️