32 haftalık hamileyim. İlk Nts’ye bugün girdim. Şuan hastane odasından yazıyorum. Bu gece müşaade altında kalacakmışım sancılarım çıkmış ve bunu durdurmak istiyorlarmış. Hiç başına gelen oldu mu? Çok heyecanlandım ve çok şaşkınım şuan. Rahatlatır mısınız benii😔