Ben en başından beri şehir hastanesine gidiyorum hiç ultrason resmi vermediler veren cihazlarda var tabiki bilgilendirme güzel yapıyolar ama kilo boy bilgilendirmesi yok insaflı asistan doktora denk gelirsen herşeyiyle detaylı anlatıyor ben Hüseyin levent keskine gidiyorum çok araştırdım çok iyi dendi fakat polikinliğe hiç gelmiyor doktor zaten idari işlere geçmiş nöbetçi olursa doğuma girdiğide oluyormuş zaten sürekli kontrole gittiğin doktor değil ogün nöbetçi doktor kimse doğuma o doktor giriyomuş Hüseyin bey girsin doğuma diye çok uğraştım whatsap üzerinden hastaneyle irtibata geçtim hemen beni arayıp ellerinden geleni yapıcaklarını Hüseyin beye bizzat msjımı ilettiklerini gün aldığım zaman doktorla görüştüreceklerini söylediker önümüzdeki hafta benimle irtibata geçen gönül hanıma çiçek alıp gidicem teşekkür için hemde doktor beyle görüştürmesi için asistan doktorlarda iyi ama doktorun kendisinin girmesi benim açımdan daha bi rahat olur kendimi daha güvende hissetmemi sağlar