sedamhc normal dogum sonrası dikiş acısı nasıl gecer kızlar, idrar yaparken yanması falan.. 4 gün önce dogum yaptım idrar yaparken feci yakıyor doktor batıcon ya da krem yazmadı temiz ve kuru tut yeter dedi ama halim harap..
hilalhanim sedamhc batikon ile her idrardan sonda yıkayıp onu sürdüm 2saatte bir depend değiştirdim. Krem sürmedim tek batikon yeterli 1hafta içinde ağrısı gitti 1hafta sonrada yavaş yavaş dikiş düştü
Meyvem sedamhc batikon kullanmazsaniz iltihap tutabilir ve geç iyileşir bende öyle olmuştu bide kuru tutun pedinizi sık sık değiştiririn yanma varsa enfeksiyon olabilir
A-anne sedamhc Tuvalet sonrası temizlenirken sıcak su önermişti bana bir arkadaş çok iyi gelmişti. Sonrasında baticon ile temizliyordum. Dikişler düştükçe rahatlıyorsun
Nis sedamhc her wcden sonra bel atını ılık suyla yıka sakın soguk su degdirme daha sonra kurula ve fön makinası tut baska türlü kıurumuyo
sedamhc hilalhanim idrar yaparken sizinde yanma sorunu oluyor muydu.. bir de büyük tuvalete cıkmanız zor oldu mu korkuyorum henüz tecrübe edemedim onu
sedamhc hilalhanim ilosmoms Meyvem A-anne Serap-Yigit Nis Elifsntrk acemianneee_31 cok teşekkür ederim hepinize kızlar, eksik olmayın 🤦🏻♀️😐
hilalhanim sedamhc yanma olması iyi bir şey daha çabuk iyileşir. Büyük tuvalet içinde kayısı hoşafı kayısı suyu içtim kuru incir yedim bir tatlı kaşığı zeytinyağı içtim kabız olmaman gerekir bilgin olsun. Ayrıca büyük tuvaletini yapmadığındada dikişin ağrır haberin olsun ister istemez baskı oluyor hepsi geçicek ❤️
Serap-Yigit Benim de yanma ve ağrı vardı. İç dış dikişlerim çok fazlaydı. Benim 40 günde anca iyileşti dikişlerim. 30 günde zorda olsa üzerine oturmaya başladım. Doktor ilaçlar verdi onları kullanmıştım. Ama ebe şimdi ilaç verilmediğini sadece temiz ve kuru tutmak gerektiğini söyledi
Elifsntrk sedamhc ah ne acıdır o korka korka yapar insan hep… vallahi canım doktor bi toz vermişti suyla karıştırmıştık Şişe de her tuvaletten duştan sonra pamukla onu sürüyordum dikişlerime ve sonra kurutma makinası yada havlu yardımı ile kuruluyordum 🥺 kabız olmamak ve zorlanmamak için de ilaç kullanmıştım allah yardımcın olsun yaşayan bilir ☹️
acemianneee_31 sedamhc aynı dertten bende muzdariptiö canım artık ağlıyordum basımı duvara vuruyordum 23 gün önce doğum yaptım 10 gün azaptı geçmeyince başka doktora gittim enfeksiyon kapmış dedi bide bana bi fitil verdi yakıyordu ama iyi geldi. Bide ben temizlemesini tam bilmiyordum eşim batijon döküyordu peçete ile kurutuyorduk yanlış yapmışız fön makinesi ile kurutmak gerekiyormuş ıslak tutma fön makinesi ile kurut 23. Günde çok şükür pek bseyim kalmadı
acemianneee_31 acemianneee_31 birde pedi çıkardım artık onun yerine eski atlet falan vardı kesip onlari kullandım ama sürekli değişmek şartı ile hava almasını engelliyor pedler
elifinilki27 sedamhc İdrar yaparken aslında yanmaması gerekiyor eğer yanıyorsa belkide yırtılma olmuştur ben dikişlerime iyi bakmaya çalışmıştım ama maalesef olmadı batikonla bakıyordum ama dikişlerim patladı sonra enfeksiyon kaptı falan filan
yabansena sedamhc dikiş acıları pek kolay geçmiyo tahareti mümkün olduğunca sıcak suyla yapın mümkün olduğuncada kuru tutmaya çalışın en azından enfeksiyon kapmasın. En geç 1 haftaya bugünlerden eser kalmıyo ☺️