Merhaba, bende yeni sayılırım 7 haftalık:) ben pek sakınmıyorum ama şimdilik çiğ köfte, bitki çayı, normal çaydan tiksindim bunlardan biraz sakınıyorum, tansiyonum yüksek çıkıyor tuzu azalttım, çikolata bağımlısıydım şimdi nerdeyse hiç canım istemiyor :) bunun dışında eskiden yediğim herşeyi yiyorum şimdilik :)