Ensinacar 11+3 haftalığına dün doktora gittik ense kalınlığı ince olursa ne olur aynı durumda olanlar ?
Ensinacar Aylin355 11 haftalığız doktor a da gittiğimizde eller ayaklar vs gördük ense kalınlığına baktı evet kalın değil ama çok ince olursa da iyi olmazmış öyle duydum da
Ensinacar Dark bu zamanlarda yapılıyor ya ikili tarama gittik gelişimi güzel ama ensedeki sıvıyı ölçtü kalın değil evet şükürler olsun ama inceymiş tıbben iyi dedi sanki sınırda gbi acaba 12 haftaya başlayacağız 13 falan olana kadr az gelişme olurmu
Dark Ensinacar yani incelik diye bir problem duymadım hiç, kalın değilse güzel bişey. Tabi sürekli gelişiyor her gün, detayli ultrason da tekrar bakılıyor