mercimegin_annesiii Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inşallah 🙏. Hiç bu değeri görmedim hep 2.0 görürdüm 3 kez kimyasal geçirdim ilk öğrendiğimde adetim 6 gün gecikmişti doktor üstüne görme olabilr beta bakmıştı 32 çıkmıştı 3 gün sonra 92 2 gün sonra 186 çıkmıştı doktor kimyasal demişti sonra sonraki iki ayda 36-48 olarak görüp ikinci gün verdiğimde düşmüştü acaba çok yeni bir gebelik midir diye umud ediyorum çünkü her zaman gittiğim hastanede verdim yine testi