Adamiranin__annesi Kızlar oğlumda bukadar hissetmemiştim hele bu haftalarda yani şuan ben 23 haftaligim çok hareketli tekmelerin faalna 16 17 den beri baya hissediyorum normal mi ilk cocugumda bukadar hissettiğimi hatırlamıyorum yani
-MinikveAnnesi- Adamiranin__annesi normal canım bende erken hissetmeye basladım maşallah de 🌸doktorumda diyor hareketli bebek iyidir