F1903 Kizlar 11 haftalık gebeyim, sanirim üsüttm mide bulantisi bas donmesi vucudum titryo halsizim basimda catlamak uzere ve afedersniz midemide bozmusum labavodan cikamyorum acilde birsey yaparlarmi ??
Harunnisa F1903 igne yaparlar canim ama yazdiklarin hamile belirtileri yani ama tabiikide acilde bisey yaparlar kötüysen git
Aysenurozbay F1903 acilde serum falan yaparlar ama evde pekmez meyve ye muz ye muz mide bulantsna iyi geliyor
YagizAsyaMom F1903 ateş gebeler için iyi değil maalesef. İsterseniz bir ılık duş alın ateşiniz düşürün. Saçınızı kurulayın acile gidin serum verirler ve sizde rahatlarsınız. Çok geçmiş olsun 🎀
F1903 YagizAsyaMom tesekkr ederim serum yedim kendme geldm braz istrahat edince tamamen toplarm insaallah 😘💜