Misafirannne Ben kızımda hamileyken ilk günden içime doğmuştu cinsiyeti. Şimdi 7 haftalık hamileyim bu kez de erkek olarak hissediyorum nedense. Siz de hissettiniz mi böyle ilk günden? Ya da hissettiklerinizde yanıldınız mı?
1S3MANNE Misafirannne ilk hamileliğim herkes kız diyordu ama ben erkek hissediyorum diyordum şimdi 25.haftdayız oğlum olacak Allahın izniyle ☺️
minismom Misafirannne bende erkek hissediodum hala oyle hissediorum ama doktor kız dedi 2 hafta sonra detaylıda gorcez bakalım 🤣
Melokrks Misafirannne Ben daha evlenmeden bile oğlum olacak gibi hissederdim hep oğlum olacak nasipse 🙏🏻💙
Mineztrk Misafirannne benimde bir oğlum var herkes kız olur inşallah diyordu benimde gönlümden hep erkek geçti ve erkek olucak inşallah şimdide senden kız çıkmaz diyorlar 🤭
Misafirannne stella15 anneler hissediyor demek kızımda hamileyken eşim erkek ben de yok kesin kız diyordum ve yanılmadım.
iremsenpli11 Bende 7.haftadayim bı oğlum olcak die hissediyorum herkes kız olacağını söylüyor bakalım 😊
Misafirannne iremsenpli11 ben de merakla bekliyorum aynı haftadaymışız.Belirtilerin neler canım kusman bulantım çok var mı?
Minigim38 Hep kız hissediyordum hatta esime hamile oldugumu söylerken kutu hazırlamıştım pembe renk ayakkabi pembe renk emzik almıştım Allahim gönlüme göre verdi cok sükür 😍🥰
silahatun Ben de hep dalga geçerdim cinsiyeti nasıl hissediyor insanlar diye. Bir gün misafirlikteydim, orada kalıyorduk yatmadan önce yüreğime bir his doğdu oğlum olacak gibi alakasız bir düşünce geçti aklımdan,bebeğin cinsiyeti erkek 👨
iremsenpli11 Misafirannne bulantı kusma son 2gundur az var çok bir belirtim yok sadcee goguslerim açıyor
rabia333 Ben erkek olmasından çok emindim gerçekten de öyle oldu. Bi ara kafam karıştı aklım kıza gitti ama ilk günden belliydi sanki. Öyle çok hisli biri de değilim ama bu tuttu valla.
minismom sinoli yalnız degilmsm dmek ki 🤣 saglıklı olsun kız erkek farketmezde hep erkek olarak hissediorum
Dlkzz Misafirannne Ben kendimi hic anlamıyorum bir an geliyor kesin erkek diyorum sonra yok ya bence kız kesin kız oyle hissediyorum diyorum cok tutarsızım. Erkek kız hic fark etmez sağlıklı olsun insallah ama tabi insan merak ediyor.
Aselinannesi3 Misafirannne ben 16 haftalık hamileyim sürekli değişiyor o hisler. Bir türlü cinsiyetini öğrenemedim. Bıraktım şimdi hiç düşünmüyorum.😅 Ne kadar üzerine gitsem bebek inat yapıyor sanki😅 bi kordonu bacak arasına alır, bi bacaklarını çapraz kapatır organı görünmesin diye😅 Bakalım minik kuş ne zaman gösterecek kendini😅Doktor bile ne fena bebek diyor😅😅
Pengu Misafirannne ben hamile oldgumu öğrendiğimden beri erkek hissediyordum . Rüyalarımda bile oğlum old gördüm ancak kız oldgu kesnleşti🥰