Kızlar oğlum 13 aylık şuan dış döneminde değil belliki çünkü zaten 8 dışı var daha da çıkarmıyor şuanda gece sıvı sekilde baya bı kaka yaptı sabahta aynı şekilde yaptı Sap sarı renkte üstelik bı muz yedi dhada bsey yemedi sutte suda icmiyo sürekli ağliyo uyumuo surup verdm kısa surede tkrr ateşlendi ve şuan ateşi 39 derece acile goturcez başına gelen varmı neden olblr 🥺