123456987 Arkadaşlar sat göre 38+3 haftalık hamileyim ama hala bir doğum belirtisi yok siz de durumlar nasıl doktorlarınız ne diyor ne zamana kadar beklemeliyiz ilk gebeliğim olduğu için biraz korkuyorum
Imaram3 123456987 benim de ilk bebeğim durdukça kilo alıyor normal doğum zor olur diye hareketlere basla dedi. 37+3deyim.
[silindi] 123456987 38+1 dun doktordan geldim daha gelecek gibi durmuyor dedi keyfi yerindeymis dogum kanalina da girmedi zaten 39u bekliycez☺️🙏🏼 ilk gebeliklerde 39lari bulurmus dogmasi yani ne zaman isterse o zaman gelicek🌸
Kb_plt 123456987 SAT a göre 41+4 üm doktor 42 de salı alacak sancılar gelip gidiyor onun haricinde bir doğum belirtisi yok
Imaram3 123456987 çatı kemiği genelde uzandığımda doğrulmaya çalışırken ağrıyor kemik ağrısı gibi birden olmuyor sürekli
Imaram3 Yildizparlak bende başladım dünden beri tam gaz hareketler sıcak su vs insallah kendi gelmek ister
Aalleeyynnaa 123456987 aynıyız. Maalesef bir belirti yok daha bugün gördük doktor keyfi yerinde şuan için doğmaya niyetli değil dedi. 41 e kdar bekleriz dedi
A-anne 123456987 38+3 benim de. Adet sancısı gibi sancı vuruyor bana arada hafif. Ama ikinci gebeliğim. İlkinde hiç sancım olmamıştı. Suyum gelmişti doğuma gitmiştim
Kelebek97 123456987 39+6 herhangi bir belirti bizdede yok sakin olun biraz hersey zamani gelince oluyor. Benim 2. gebeligim ilk gebeligimde cok tedirgindim ya sancıyı hissetmezsem vs diye ama inanın derler ya şu akar yatağını bulur diye aynen öyle 🐣🤌
123456987 Kelebek97 çok teşekkür ederim ilk olduğu için süreci bilmiyoruz o yüzden bu korkularımız heralde 🥲