Islak mendili doktorumuz bana da önermemişti. Hem pişik yaptı hem de benim elimde egzama oldu. Ebebekten pamuk alıyorum, mis gibi ıslatıp siliyordum. Şimdi de öyle yapıcam. Büyük oldukları için öyle hemen de bitmiyor. Islak mendili sadece dışarıda acil durumlarda kullanırım.