Selam herkese;
Bu ikinci gebeliğim ilkin de hareket etse diye beklerdim günde tek tük ederdi ama şimdiki gebeliğimde 13. Haftada başladı 26. Haftadayım hareketleri hiç durmuyo içinde baloncuk patlıyo gibi oluyo saniye durmaz mı bi rahime vuruyor bi mideye ağrı yapıyor uyutmuyor çokta aşağıda hissediyorum( doktora defalarca sordum bebek aşağıda değil olması gereken yerde dedi) bel ağrıları adet sancısı gibi sancılarım var çok hareket etmesinden mi oluyor ikinci gebelikleri böyle geçen var mı