Zehrabyrm nasipse pzartesi 36. hafta giricem ve Allah izin verirse 29 ağustostada doğumum oluvak☺️🤲🏻🧿buzamana kaar 13 kilo aldım ama hantal bir kilom yok safece göbekten ibaretim.normalde iki öğün beslenen biriydim hamilelikte kahvaltı ve akşam olmak üzere iki öğün ama 3 kere ara öğün yapıyorum.ekmek pilav makarna hamur işi yemiyorum.canım isterse kahvaltıda hamurişi tüketiyorum oda 2 haftada bir.sabah kahvaltıda yenmesi gereken herşeyi bir dilim tam buğday ekmeğiyle yiyiorum onun haricinde hiçbir öğünümde ekmek tüketmiyorum.kahvaltıdan sonra hemen acıkmadığım için arayı 2.5-3 saat sonra bir porsiyon meyve ile yapıyprum.öğlen saat 3-3,5gibi bir barfak süt iki kaşık yulaf ve bir muzu blendrdaan geçirip içiyorum(bu beni çok tıkıyor)yada bir kase yoğurdun içine muzu ve yulafı katıp yiyorum.akşam yemeğimi 6 gibi yiyorum et tavuk sebze bakliyat ne varsa yanında bir bardak ayran ile.9 gibide bir bardak süt ve çiğ kuruyemiş yiyip olayı bitiryorum.gün içerisinde 2.5-3 litre su tüketiyorum.canım bazen tatlıda istiyor hamur işide yiyorum ama abartmadan