Bukett- karna bastırma uyuşukken oldu hiç hissetmedim hastaneden cıkarken yaparlar mı bilmem ama , kan regl oluyormuşsunuz gibi öyle abartı değil ama depend gercekten kurtarıcıymış inat ettim almadım ilk suan iyi ki almısım diyorum :) sütüm benim hemen geldi odaya cıkıp emzirdim direk