AliBarlas2816 kesinlikle park beşik öneririm kızım 2 yaşında hala yatıyor ve içinden çıkamıyor düşme veya çarpma tehlikeside yok
zaten bir süre sizin odanızda besikde yatacak ben bebek odası yapmadım seneye kızım 3 yaşında oğlum 1 yaşında olacak o zaman yatakları dolapları ona göre alacağım şimdiden alsam pişman olurum çünkü her sene modeller değişiyor ayrıca kiracı oluncada hiç alasim gelmiyor çocuklar büyümeden kalabalık olarak görüyorum şu anda kıyafetleri için bir dolap var
İlk Bebek ise dolap sifonyer vs olur ama normal tek kişilik yatak önermem büyüyünce tek yatmaya hazır olunca alın derim yatagini