Zeynepcelik45 Baharoz serum verseler iyi gelirmi ilk haftalarda da böyle ağrım vardı serum verdiler yeni çıktı gene agrilarim
Baharoz Zeynepcelik45 bana serum vermediler bi 3 gun hastahanede yattim surekki progestoron kullandim benim icerde kanama alanim vardi diye bana boyle ysptilar . Suan 26.haftamdayim dahs dun biraktim ilsci da .
zmg287 Zeynepcelik45 canim bence normal ama herkeste de ayri snuclar vermis yaniltmak istemem seni asla.. ama sonucta beden degismeye basliyor tepkiler vermesi normal..
Zeynepcelik45 zmg287 inşallah nirmaldir şuan iyim geçti ağrım eğer gene olursa yarın giderim gozukurum doktora