Selam kızlar benim son adet tarihim 15 temmuz beta bakıldı 2402 çıktı bende ağustosun 17 sinde hastaneye gittim doktor daha cok yeni dedi küçük bi yuvarlak var dedi 26 sında tekrar çagırdı sizce normal mi doktor biraz korkuttu beni bilenler bilgi verir mi içimde korku var😔