Kızlar ayın 25′inde doktora gideceğim ben en son Haziran’da adet görmüştüm ama kaç haziran olduğunu bilmiyorum her neyse Ağustos’ta hamile olduğumu fark ettim doktora gittiğimde kaç haftalık olduğunu söylemedi yani şu an 10 haftalık o civarı falan olması lazımdı gittiğimde belli olur mu ya da geç döllenmemi?