7+2 günlük hamileyim. Öncesinde hiçbir şeyim yoktu son 3 haftadır geceleri öksürük ve nefes darlığından uyuyamıyorum. Dün göğüs hastalıklarına gittim doktor “symbicort inhaler” verdi, gebelere veriyoruz nöbet gelince kullan falan dedi ama ben ilk trimesterdayım bebeğin organ gelişimi tamamlanmadığı için içim rahat etmiyor 🙄 dün gece yine nefes darlığı öksürük yaşadım birkaç saat ilacı kullanmadım bebeğe zararlı olacak korkusundan. En son daha fazla dayanamayıp kullandım ama çok üzülüyorum içim hiç rahat değil. Astım ilacı kullananlar, özellikle ilk üç ayda kullanıp sağlıklı doğum yapanlar var mı?