Ysn 2.5 cm altı sıkıntıymış. Ama doktorum 3 üstü olursa daha iyi olur tabi dedi. Benim 25. Haftada 2.6 cmdi sonra 2.4e düştü şimdi 3 oldu 32. Haftadayız. Tabi bu süre zarfında istirahat ettim, proluton depot iğne oldum her hafta ve vajinal progestan kullandım. Sizin kaç?