ireemnuur 3 gün oldu doğum yapalı gebelikte bu kadar şişmemiştm bi çözümü olan var mı? Drden bi ilaç yazmasını istedm ama yazmadı bol sıvı yürüyüşte işe yaramıyor bende
5Yasemin_ İlaçların etkisi oluyor. Su için çok hem sütte yapıyor 2 haftaya farkı hissedersnz. Benimde hamileliğimde ödemim yoktu ama doğumdan sonra şişmiştim. Suan 17 günlüğüz kalmadı ödem.