Ozlemduman Merhaba anneler. Benim doğumum nisan başına denk geliyor. Bebek için kıyafetleri nasıl almalıyız? Bursa da yaşıyorum. Uzun kollu mu kısa kollu mu bir türlü karar veremedim tecrübeli anneler bizi bilgilendirirseniz mutlu olurum 🥰
Tugce3441 Ozlemduman zıbını kısa takımları uzun alabılır ve çok alma öyle dolu dolu onun yaz zaten hep zıbınla durur buyudukce
umena Ozlemduman bende vaziyet alayım. Benimde nasipse o zamana denk geliyor zıbınları uzun kollu mu almalıyım kısa mı
Birgul Ozlemduman bende mayıs başında doğum yaptım, ilk zamanlar için uzun kollu almıştım 2-3 alt üst takım uzun kollu 1-1-2 tane de tulum, sonrası için 1-3 ay kısa kollu aldım hep
Ozlemduman Tugce3441 cinsiyeti daha belli değil 2.hamileliğim ilki erkekti ondan var zaten bir sürü ama kız olursa cicili bicili bişeyler almak istiyorum bikaç parça onun için karar veremedim
Mer93 Üç aya kadar soğuk olur uzun kollu tercih edin sonrasını zaten alırsınız üç ayı kurtarın yeter :)