zamaneannesi80 Hareketvakti bende ikiside var ama yeni doğan da yumuşak yerde yatmaması gerekiyormuş bunu yeni öğrendim.. reflü yatağını kullanacam ilk başlarda
Bayancorek Hareketvakti Reflü yatağı aldım sadece. Yatacağı zeminin yumuşak olmaması gerekiyor başlarda. Babynest önerilmiyor fazla.
ikikizannesi__ Hareketvakti bende ilk başta ikisininde almistim sadece reflü yatağını kullandım bana sorarsanız alınacaklar listesinde ilk sırada olur kendisi
zamaneannesi80 Esrraadil bence en az bi altı ay geçmesi lazım. Ara ara kullanılabilir ama uzun süre yatarsa iyi olmaz kemik ve kafa tası şekil alıyor ya o yüzden
Hareketvakti Bende babynest baktım ama elyafları iyi değildi içime hiç sinmedi o yüzden reflü yatağı alayım dedim ama onuda neden kullanıyorlar bilemedim beşiğe mi koyuyoruz yani hep onda mı yatıyor ilk aylar