miranmomsss Kızlar hamile kaldığımdan beri 8 kilo aldım 25 haftalık göbeğim büyümedi çok ama bacaklarım aşırı kalınlaştı selülit oldu aynı problemi yaşayan var mı kabullendiniz mi yada yaptığınız herhangi bişey var mı egzersiz gibi ne iyi gelebilir
Vicibici miranmomsss Aynı durumdayım. Selülit dolu bacaklarım popom ama şu anlık hiçbir şey yapamam sadece bazen at kılıyla kuru fırçalama yapiyorum. Hamilelikten sonra insallah spor diyetle düzelir boşver kafana takma. Gelip geçici şeyler bunlar. En fazla 1 yılımızı alır kurtulmak
ipekveatlas miranmomsss valla sadece selülit olsa iyi çatlaklardan dünya haritasına döndüm sjsmjddkfn 18 kilo aldım doğum yapınca çatlakların rengi beyaza döndü sayılır ama selülitler olduğu gibi duruyolar yapcak bisey yok 😅
Minigim38 8 kilo aldım 29 haftaligim bacaklarımın üstü diz kapağımın altları goguslerim, popom bile harita gibi oldu 81 ili yazsanız tam sığar😁😁 çok şükür suanlik gobegimde yok sadece catlak🤭😅
miranmomsss Minigim38 hahahah yaa hepimizin bi problemi oluyor işte benim henüz çatlak olmadı ama çok fazla bacaklarım selülit oldu normalde de hiç göbeğim olmaz kilo aldığım gibi bacaklarımdan alırdım hamile kaldım yine öyle bacaklarım aldı başını gidiyor göbek küçük 😂😂😂