Rsseref34 Canım aynı şeyleri yaşamışız Birebir ben kendim gurbetteydim ilk oğluma hamileliğimde eşim de vardiyalı calisiyodu evde yoktu çoğu zaman,bı çorba kaynatıp getirenim yoktu dışarıdan söylüyodum, mesela hergun muz badem kuruyemiş falan aldiriyodum eşime düzenli yiyodum, havuç salatalık vs böyle şeyler yemeye çalış, inan tadını çıkar bu zamanların, ilk oğluma hamileliğim çok güzel geçmişti 3 günde bir burger yiyodum 😂şimdi 2. Hamilelik 28. Haftadayim istesemde yatamiyorum oğlumun peşinde koşturmak tan 🤰🥲