Yagmurrr_ aclıktan ve o ilactan ötürü olan bişey devlettekı doktorlar yapıyo bunu sadece ozeldekıler zararlı goruyo mesela açlık tokluk kanına bakıldıgındada bılımen bır durum bu her doktor o ılacı ıctırmıyor zararlı goruyor mıydenız kabul etmıyosa kotu olduysanız dedıgınız gıbı ikinciyş yaptrmayın bebege sıkıntı çıkmasın baska bır doktlra gıdın açlık tokluk kanınıza baktırın derım benım oyle olmustu doktorum kanıma bakmıştı