3 gündür bi akrabam bizde bir oğlu var otizimden suphelendim hiç normal gelmedi bana annesi kabul rtmiyo yani daha doğrusu otizimin ne olduğunu bile bilmiyor bilenler fikir verebilirmi belirtilerini yazicam
3 yaşına giricek anne baba hariç başka kelime konuşamıyor
Çamaşır makinesine aşırı ilgi duyuyor hem izlemeyi hemde oynamayı
Açık kapi görünce bilmeden koşuyor amacı dışarı çıkmaya çalışmak
Yasitlariyla oynamiyo görmüyor bile hep kendi halinde aşırı hiperaktif yerinde asla durmuyor
Göz teması kuruyo buna dikkat ettim
Duygusal değil gülmüyor ağlamıyor
Hep kendi halinde evin içini sürekli turluyo