Duygueda Merhabalar kızlar ben 6 haftalık hamileyim ama vajinal utrasyonda ve karında kese göründü bebeğim görünmedi. Doktor geç döllenme olabilme ihtimalini söyledi kan değerlerim hep artıyor çok endişeliyim ilk gebeliğim başına gelen var mı
HSena38 Duygueda bende 6+4 de vajinal de kese ve bebek göründü ama doktor geç döllenme ihtimali olduğu için bir süre bekletir. Hayırlısı olsun insaAllah vardır canm 🌸
Snglhfs Duygueda bnde 6 haftalılığım bnmde kese gründü bebek için haftaya bakalım dedı inşllh sağlıkla gruruz
Yagmurrr98 Duygueda Senin bebeğin 6 haftadan daha küçüktür bence aynı şey benim de başıma geldi en son beta HCG değerin kaçtı
Elif0111 Duygueda aynı şey benim başıma geldi bir hafta sonra gittiğimizde bebeği gördük ve kalp atışını duyduk telaş etme bir hafta bekle. Benimde geç döllenme olmuş canm
Sevil16 Evet benimde başıma geldi geç döllenme deniyo 6 +4 gittim sadece kese göründü 7+2de gittiğimde bebek oluşuyo dedi ama benim kese şekli düzensiz olduğu için düşük olabilir dedi içindede kanama varmış kesenin
Duygueda Sevil16 Allah yardımcın olsun İnşAllah kucağına Alman nasip olur 🙏🌸 bende çok endişelendim ve doktorun üslubu hoşuma gitmedi gittiğiniz de kese boşmuydu ? 6. Hafta da
Yagmurrr98 Duygueda Benimde beta 7 binden fazlayken bebeğin sadece kesesini gördük 10 gün sonra gittimde kalp atışlarını duydum ozamanda 6 haftalık çıktı ama adet tarihime göre 7+5 olması gerekiyor du büyük ihtimalle seninki de böyle canım
Duygueda Yagmurrr98 ay İnşAllah içimi rahatlatınız biraz Allah razı olsun sizden 🙏 doktorun üslubu korkuttu beni çok sağolun
Yagmurrr98 Duygueda Bencede bu haftalarda doktorun naifligi çok önemli inşallah duyarsanız sağlıklıdır 😊