9 haftalık hamileyim dün gece çerez yerken dolgu olan dişimin bir kenarı kırıldı dolgum da bir sorun yok sağlam hala dişimin de kökü sağlam tamamen kökten bi kırılma olmamış sadece ufak bir kenarı kırılmış dilime sivrilik olarak değiyor ve rahatsız ediyor başına gelen var mı ? Dişçiye gitsem tedavi uygulanır mı ?