minikoglummm ben her gittiğimde kağıt veriyolar orda boyu yazıyor zaten ama kilo boy felan ayrıntılı soylemiyolar benim doktorum biraz daha iyi 17.haftadayim Çarşamba randevum var eğer görürsem bebeğin cinsiyetini söz söylerim demişti bakalım artık soylucek mi ama genel olarak devlet Hastanesi’nde ayrintilo bir bilgi vermiyolar malesef