Asye22 13.gun olmuş 14.gun çatlamış hayırlısı olsun inşallah tutar. Ben de bu ay yumurtlamadan bir gün önce ve çatlama günü değerlendirebilir tam gününü degerlendirmedik denk gelmedi saglikliysa tutar zaten geçen sene iki kez ovulasyonla hamile kalmıştım ama kaybettim ikisini de