Vera09 Bebekisteyenbiri biraz internetten gebelik süreciyle ilgili bebeğin nasıl ne zaman oluştuğunu okuyup araştırmanızı öneririm
suscarparimm Bebekisteyenbiri 10 gün zaten döllenme ve yerleşme süresi vardır 15-20 gün daha bekleyin derim
Arife2736 Bebekisteyenbiri canım 4 gün olmuş daha çok beklemen gerek bı sonraki adet zamanını bekle öyle test yap
Sinem94 Bebekisteyenbiri hayır çikmaz zaten erken öğrenmek de iyi birşey değil sonra beta hcg değerim artti mi düştü mü diye stres oluyo insan