Nasıl bişey kızlar ilk gebeliğim ve korkuyorum her gün ağlamaya başlıyorum artık sebepsizce 40 haftalık olduk ama hiç tık yok karnımda yukarıda nasıl olucak çok mu agrı olucak ne sıklıkla başlayacak aynı gün içinde doğum mu yapıcam bilgi verir misiniz