Bende dün düştüm çok korktum doktor hiçbirsey olmadığını söyledi karnınin üzerine düştüğünde bir ihtimal sıkıntı olur dedi.
Bebek bı havuz içinde gibi düşün kese onu koruyor.buyk kaza geçirip anne ölüp bebeği karnında olan anneler çok dedi. Strese girme inşallah birşey olmamıştır. Ama için rahat edevekse görün