Papatya000 Haftaya vardık kızlar kabızlık sorunu lavabo soeunum yok klozet kullanıyorum ama afedersiniz parça oluşmuş basur dediler .. acaba klozet taharet suyunu sert açıyorum ondan olabilirmi
ilknuribrahimbelis Papatya000 bende de var ağrım sızım olmadığı halde bende hamileliğimin 4.ayında çıktı rastgele farkettim doktorum acısı ağrısı yoksa eğer doğumdan sonra geçebilir geçmezse küçük bir operasyonla alınıyor dedi
Papatya000 ilknuribrahimbelis aynen ağrı sızı yok bi lavaboda yıkanırken pda su temas ediypr tazdikli şekilde oyüzden herhalde 😂