Zeynepyasa0 sunı vermem dsdi doktorum guzel acılman olursa normal yaparız dedı bode benım kayıplarım oldugu için doktorumda kolay yolu secmeye calısıyorda hayırlısı bakalım bel agrılarım oluyo kalcama agrı gırıyor magneZyumu buraktım ondan mı acaba agrı dıyorum ama hamıleliğim boyunca hıc bel agrısı cekmedım normalde de belım cok agrır git bakalım ne dıyecek yaz bana da