Son haftada olan dostlar benim umudum tükendi artık normal doğuramicam galiba😄 ilk bebeğim 38. haftada doğmuştu ve hiçbişey yapmadan sadece yarım saat yürüyüş🥲 Ama şuan son iki haftadır hergün egzersiz squat hareketleri hurma adaçayı yürüyüş (4 km ye kadar yürüyorum) sıcak duş ilişki herşeyi yaptım artık umudum tükendi pazartesi kontrolümüz var suniyle başlatabilir doktorum 🥲 napalım bu bebelere gelsinler diye kızlar 😓