AlmiraAnnesi Valla artık çok çabuk yoruluyorum, uzanıp dinlenince gecicek ama uzaninca da nefesim kesiliyor bebek baskı yaptığı için. Tabi normal bunlar artık son haftalar, uzun süre oturamiyorum, tuz koymuyorum yemeklere bu ikisi ödem yapıyor hemen ayaklarım şişip acıyor. Ama işte dikkat edersem sorun olmuyor, neyse geldik işte buraya kadar inşallah sağ salim alırız kucağımıza. Ben 35+0 da nst ye giricem onun dışında doğum şekli olarak sezaryan istiyorum ama çatı muayenesini de bekliyicem sanırım. 37 de çatıdan sonra belli olucak doğum şeklim. Benim bebek kilosu normal ama bende şeker var zaten küçük bir bebek olması mümkün değil sanırım.